Бисквитките ни помагат да подобрим нашите услуги. Разглеждайки съдържанието на сайта, вие се съгласявате и с използването на бисквитки. Вижте подробности

Съгласен съм

Счупване и Намокряне

 

Услуга "Диджитал Кеър" - Защита при Счупване и/или Намокряне

Услуга „Диджитал Кеър“ е специално създадена, за да Ви помогне в случаите, когато закупено от Вас устройство не функционира в следствие на неволно счупване и /или намокряне.

В случай, че една или повече функции на Вашето Устройство спрат да работят в следствие на неволно счупване и/или намокряне, Ние ще извършим до два извънгаранционни ремонта на следните части: LCD модул, камера, бутони, панели, основна платка, дисплей, дънна платка, , вентилатор, клавиатура, панти, USB конектор за зареждане или при невъзможен такъв, една замяна на повредено устройство.

Замяна на устройство и самоучастия:

Замяна се извършва в следните случаи:
а) при невъзможен първи ремонт;
б) при невъзможен втори ремонт на повреденото устройство. В този случай, Вие, за Ваша сметка, е необходимо да заплатите 20% от стойността на новото устройство. В противен случай, повреденото устройство ще бъде заменено с друго, чиято стойност ще е намалена с 20%.
Ние ще го заменим с устройство, със същите или сходни, но не по-добри характеристики от тези на увреденото устройство.

Как работи "Диджитал Кеър"?

Ако, вследствие на счупване и/или намокряне Вашето устройство е повредено, моля, направете следното:
1. В срок до 2 работни дни от настъпването на повредата, Ни информирайте за това чрез позвъняване на телефон 0700 11 030, като имате готовност да ни предоставите номера на сертификата за извънгаранционно обслужване „Диджитал Кеър“.
2. Чрез куриер, посочен от Нас, изпратете повреденото Устройство в комплект с работещо зарядно устройство и заедно със Сертификата, гаранционна карта и документ за покупка на Устройството.
3. В случай, че заявката бъде одобрена за ремонт:
- ремонтът ще бъде извършен от Нас в максимално кратки срокове и не по-късно от 30 дни след одобрението на заявката за ремонт.
- след извършване на ремонта, ще бъдете уведомени за това. Чрез куриер, ще получите ремонтираното Устройство, заедно с всички придружаващи го документи. На Вашия имейл адрес ще получите протокол, удостоверяващ извършения от Нас ремонт.
4. В случай, че заявката бъде одобрена за замяна:
- Ще бъдете уведомени за одобрението за замяна на Вашето Устройство.
5. В случай, че заявката за ремонт бъде отхвърлена:
- Вие ще получите, по куриер, писмо с обратна разписка, в което е обяснена причината за отхвърлянето, както и процедурата за обжалване.

Във всеки случай на щета или когато имате въпорси, относно вашата услугата "Диджитал Кеър", можете да се обърнете за съдействие към служител, който ще ви консултира и ще отговори на вашите въпроси на телефон:

02/868 95 81 
Електронна поща: [email protected]
Телефон за клиенти: 0700 110 30

Вие може да прочетете Условията към услуга "Диджитал Кеър" - Защита при Счупване и/или Намокряне, която ние предлагаме.